tirsdag 29. juni 2010

Sommerlook, tørke, skole og dobbeldyne

Det står allerede sommer på kalenderen, så eg drar på med sommerlook på bloggen :)

En rask rulling nedover på siden synliggjør at det har vært bloggtørke i vår. Joksn syns det var et paradoks, ettersom eg har hatt mye og gjøre og det derfor burde ha mye å skrive om. Eg kunne ikkje umiddelbart si meg uenig med det, men har komt fram til at svaret er at travelheten har en ganske ensformig årsak. På tross av variasjoner som praksis, prosjektoppgave, bacheloroppgave, forestilling og eksamener, så har denne vårens overskrift vært SKOLE.

Men no er tre år på skolebenken over og sommerferien skal nytes. Og som om det ikkje var nok, så er Ike komt t Dal'n og! En enda bedre grunn for å nyte sommeren. Eg legger merke til at de beste karakterene dukker opp på its learning når han er her, så det var jo ypperlig at han kom rett før eg var ferdig ;)

Men det som eg egentlig skulle fortelle i dag er at vi har kjøpt oss dobbeldyne! Dobbeldyne hadde eg knapt hørt om før vi gifta oss, men no e det stadig en eller an fugl som proklamerer det glade budskap i øret mitt. Dobbeldyne e visst tingen, så eg e veldig spent på koss dette kommer til å bli!



Ganske stilig at Ike og e engasjert i, og godt fornøyd med valg av sengesett :)

Som dåkke kan se på bildet vil det aldri bli aktuelt med noe dobbelpute...der e smaken som baken!

1 kommentar:

  1. lika dynetrekket, for vi har likt!:) eller like, i og med at våre e i fleirtal fordi smaken hos oss òg e som baken og ein av oss vil ha dundyna og den andre ikkje... Har fundert på om da hade gått an å sydd dynene samen...???

    SvarSlett