søndag 8. august 2010

Familieforøkelse

Som kjent kan to fort bli til tre. Også i Gamlahuset har det blitt sånn.

Kort fortalt, har vi gått i herr og fru Engans fotspor, og anskaffet oss katt!
Pus e komt i hus, en pus som heite Felix.


Foruten soving, leking og spising liker han å følge/være med på det som skjer. Kaffipause f.eks,



eller ønsketenkning i forbindelse med den nye Clas Ohlson katalogen...



Og som om ikkje det e nok å følge med på ka eg og Ike gjør på, han han jammen fattet interesse for det som skjer utenfor stovevinduet også.

Aldri et kjedelig sekund på Dal´n :)

6 kommentarer:

  1. Ojojoj! Nydelig pus! Sånn vil eg òg ha :) Og forresten et blinkskudd av et bilde det av Ike og pus :) Hoho!

    SvarSlett
  2. no fekk eg og faktisk skikkelig lyst på katt!!! Vi må bare flytta fyst... å eg seie meg ENIG med kristin om da bilde av ike og felix.. då vente eg bare på at dåke fortsette i herr og fru engans spor då..;)

    SvarSlett
  3. så fint å laga fotspor som kan ver te inspirasjon for resten av verden!!!! HIHI...:D
    nydelig katt, og fin mann og kåna. tippe fortsettelsen blir bra;)
    Hos herr og fru Engan tok kattelykken brått slutt ein dag då mannen fant ut han va allergisk. æsj.

    SvarSlett
  4. Åå, han e så fin!!

    SvarSlett
  5. Hei, Sølvi!!! For en NYDELIG katt!!! Har liksom katt vi også, men den har flyttet inn til naboen...
    Så kjekt at dere har blogg! Får jeg legge den til på lista over bloggvenner på bloggen min?

    Vennlig hilsen
    Anne Karine

    SvarSlett
  6. Takk takk! Vi e superfornøyd :) og du må sef legge en link kor som helst!

    SvarSlett