søndag 27. november 2011

1.søndag i advent


Tro det eller ei, ueffektiviteten sjøl HAR tatt fram både adventsduk OG adventskrans!

Og på en blogg e det vel obligatorisk å vise fram det vi får til, e det ikkje? (kanskje det e derfor eg ikkje legge inn ting så grådig ofte...hmm :)


Følte eg tok et langt steg ut i uvissa da eg kjøpte med meg lyselilla lys.. Men syns det gikk greit når eg fikk på noen mørkelilla bånd og kuler. Adventstallene betalte eg avsindig mye for på Sarepta, ca tre ganger så mye som det andre tinntall koster. Men uheldigvis hadde eg lagt meg et bilde av kossen de skulle se ut FØR shoppingen, så da var veien utenom altfor smal og kronglete...

Svibelen er også komt i hus, så da venter vi bare på desember og snø.


1 kommentar:

  1. husk at adventstallene har du i maaange år fremover, så de betaler seg selv med tiden ;)

    SvarSlett