onsdag 11. november 2009

G.U.S. 10 år etter

Jada, eg har blitt så gammel at det e 10 år siden eg gikk ut fra Garnes Ungdoms Skole (kem skulle tro det?!). Og heldigvis finnes det et par-tre initiativrike sjeler på dette kullet, som dro igang "Reunion". Det blei en veldig kjekk kvell i Espelandshallen, hallen som hadde krympa voldsomt siden vi sist var der på diskotek i 10.klasse.

De aller fleste har eg ikkje sett de siste 10 årene, så ja, det var ganske snålt å stå og tippe kem e det som kommer inn døren no.. Eg var VELDIG glad eg slapp å sitte i "registreringen" for å si det sånn, der kunne det blitt mange flauser...

Hmm... Når eg tenke på det, så må eg si at eg tror så godt som alle såg bedre ut no, enn ka de gjorde for ti år siden!

...det lover bra for 20års jubileet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar