fredag 20. november 2009

Jul, jul, jul

Selv om jeg personlig ikke er så supergira på jul i november, blir det likevel litt jul her på bloggen. I år har jeg jo også den unnskyldning at jeg stort sett kommer til å gå glipp av hele den norske desemberen, så skal julestemningen komme så får det heller bli i november.

Forrige helg tilbrakte jeg stort sett på Tresshaugen og jeg koste meg skikkelig! Vi brukte hele fredagen og lørdagen til å lage ting til julemessen som skal være i Betania lørdag 21.nov kl 14.00.

Her er noe av det vi lagde:




Nevnte jeg forresten at ca alle julegavene er i boks? ..ny rekord!!











2 kommentarer:

  1. ååååååå så fine! Hørtes utrolig koselig ut!!!
    Men du - når reiser du? Hadde vært kjekt å sett deg...jeg kommer hjem på søndag :)

    SvarSlett
  2. Imponert! Blir nesten litt sliten av sånne som er så tidlig ute...

    SvarSlett