søndag 20. november 2011

Onsdag 16.november 2011


Hadde jeg meg en feriedag! Jeg våknet til en deilig, kjølig høstdag. Nyter å se rim på trær, blader og strå, samtidig som disen ligger over vannet. Selv om jeg egentlig synest det er helt topp med mild høst, så er det likevel godt å kunne kjenne hvilken årstid vi faktisk er i.

Blomstrene i bedet har også nytt det milde været, en ny løvetann har enda til stukket hodet opp av grusen her i løpet av november! ...men kanskje den kapitulerer i dag?
Inne gjorde jeg meg klar til julemesseproduksjon.










Jeg hadde meldt meg som marsipankule-baker. Ikke det at jeg har noe erfaring å skryte av, men så vanskelig kunne det vel ikke være?!
Kort oppsummert kan jeg si at det tok utrolig mye lengre tid enn hva jeg trodde! Og at to plater melkesjokolade gikk i bosset. Men før dagen var omme var 3kg marsipan pyntet, pakket og klar for levering.




1 kommentar: