søndag 6. november 2011

Opp en trapp og inn en dør


For akkurat en uke siden hadde eg meg en langweekend i Kristiansand. Og her e hotellet.
Det var godsaker! Deilig og avslappa gjestfrihet hos Lena og Morten, gode måltider og bra sammen-tid hos fam Minde, Lervåg og Myklebust. Plutselig hadde eg besøkt en stor del av småbarnsfamiliene i vennekretsen min! Så her fikk eg hanka nåkken gode tips både i forhold til reisetelt, bleiebøtter og sykemelding.

Det var heller ingen bakdel at mannens nye spillemaskin ankom i det eg drog. Så fikk han spille i fra seg litt, uten å ha kåno fresende i bakgrunnen :)

Helgas tortur var derimot å vente på flyet som skulle ta meg sørover. Kunne lett ha sovna om eg hadde lagt meg i horisontalen over noen stolseter..men eg kjempa meg gjennom! Følte at det ikkje er like normalt å legge seg i en krok på Flesland innenlands, som f.eks i Hong Kong eller Amsterdam.

1 kommentar:

  1. Haha!! Sånn ca rundt midnatt i natt fekk eg tips av Filip at huset mitt va på bloggen din. "Hæ? Bloggen te Sølvi og Ike? E ikkje den dø??"
    Eg trur eg ga opp ein gong for et par år si når Høstsøndag va da stora i månadsvis. Ser at eg har gått glipp av litt, kan du sei!!
    Så nå e eg klar for å lesa meg opp..;)

    SvarSlett