onsdag 7. mars 2012

Ferdig arbeid

Eg har vel aldri blitt beskyldt for å være noen racer-strikker, og babyteppet som skulle vært ferdig for 3år siden er igrunn et glimrende eksempel på det. Til mitt forsvar kan eg si at selve strikkingen har eg vært ferdig med en stund, men for å bli helt ferdig-ferdig så ville eg lage en heklekant rundt. Det har jo ført til ytterligere forsinkelser, rett og slett av den enkle grunn at eg ikkje kan hekle.


Men se ka eg har fått til! Etter litt googling og mailskriving fikk eg hjelp av en snill dame som har denne bloggen Hun beskreiv kossen eg skulle gjøre det, og underet skjedde: eg fikk det til :) Så no er det komt heklakant rundt hele teppet, løse tråder e festa og eg e rett og slett FERDIG med det! ..3 år på etterskudd, ja, men likevel e det jo perfect timing, for no har eg bruk for det sjøl :) Ha!

3 kommentarer:

  1. Bra jobba! kjekt å høre at du ska bruke det selv ;) klemm

    SvarSlett
  2. akkurat som mitt... da tok òg 3 år, og blei kje ferdi før eg innsåg at eg fekk bruk for da sjøl. Men du vant sølvi, for her blei kje heklakanten vurdert ein gong;) Men eg har strikka ein gensar te ho og, kan eg få kalla meg ein racer då??;)

    Får håpa du mona òg bjynte på et teppe for tre år si då;) evt at du strikka litt raskare enn oss....;)

    SvarSlett