mandag 19. mars 2012

En ny epoke

i livet mitt startet i dag. Mammapermen min e nemlig begynt og eg skal bare gå å ruge de neste ukene, i fred og ro. Ingen jobb, bare husarbeid :) Så no skal mannen få middag når han kommer hjem fra jobb og alt blir ryddig og reint i hele huset... Eller kanskje ikkje...

Fredag var min siste dag på jobb og eg fikk mange gode klemmer fra barn og voksne. De herlige kollegaene mine overraska meg med en hel gavepose!!


Den var fylt med godsaker for kropp og sjel; skrubb+hanske, bodybutter, øyemaske, blad, amme te og ikkje minst et GIGANTISK påskeegg :) :) og det var ikkje tomt for å si det sånn. En gave som passa meg som fot i hose og hånd i hanske FANTASTISK!

Ellers har første dag i permisjon vært bra, eg har fått gjort både nyttige og unyttige ting, vært ute og snust inn våren, gått tur til bekkenet begynte å skrangle OG posta et nytt blogginnlegg. FORNØYD!

2 kommentarer:

  1. ønsker deg gode dager fremover! nyt tiden! tenker du får hendene fulle etterhvert..! :)klemm

    SvarSlett
  2. Å, vi e så spente!! Tenke på deg kver dag :) :)

    SvarSlett