fredag 10. juli 2009

Det lille ekstra...

Da jeg var på praksis på Filippinene i vår, fikk jeg høre litt om filippinernes trang til å yte det lille ekstra. Bestillingen av en helt enkel benk, hvor resultatet ble en flott benk med buede armlen. Gifteringen som var inne til reperasjon, og som var blitt tilført det lille ekstra for å gjøre den enda finere. Det lille ekstra var her, sagt med andre ord, et helt nytt design. Ikke så festlig når mannen du går rundt med har en ring helt annerledes enn din kanskje?


I går var jeg og Ike hos Lina Vitan. De skal stå for mat, pynting og bordoppsett i bryllupet vårt. Kjenner kontrollfreak-nervene mine spenner seg litt når det kommer til pynting, selv om jeg er ganske rolig, for vi blir jo gift (sitat Miriam). Jeg prøvde likevel å understreke at helt enkelt er bra!


Helt enkelt blir det uansett ikke.


Bare de ikke gir oss dette lille ekstra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar