søndag 20. september 2009

Tenk om ting kunne gått på skinner!

Var på Folkeregisteret på fredag for å få regestrert at eg og Ike e gift. Har venta en stund på å få utstedt vigselsattesten fra Filippinske myndigheter, og va strålende fornøyd med at Ike har fått originalen og sendt meg sånne stempla "rett kopi"-kopier.
Men du kan vel fort si at det ikkje var godt nok. Så viss eg ikkje tok sjansen på å få tilsendt originalen i posten, så fikk eg no bare dra ned og hente den sjøl...

Ka verden, eg drit jo penga og kan jo når som helst ta meg en helgetur til Filippinene. Og siden både UDI og Folkeregistert skal ha orginalen, så får vi vel bare rive den i to, sånn at de kan få kver sin?!

Oppgitt, sint, skuffa.

E det ikkje mulig at vi en gang kan få oppleve å slippe å gå mer enn en runde med norske myndigheter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar