lørdag 3. oktober 2009

Et hett middagstips


Eg har jo ikkje blitt heilt husmor, sjøl om denne bloggen kanskje gir litt inntrykk av det. Så for å stikke hull på bobla komme eg her med min favorittmiddag for tiden: Massamun Curry!

Dette e VM i enkelt, men likevel VM i godt!

Skjær en kyllingfilet i passe biter og steik på steikepanna. Så kan du i teorien bare åpne hermetikkboksen og helle innholdet over. (det e en slags saus inni der, pluss noen få potetbiter som har lagt og "soya seg". Men for å få i seg litt sunne ting, så tar eg gjerne å noen gulrøtter i skiver, litt kålrabi og litt mer potet oppi. For at grønnsakene skal bli litt urå e det jo lurt å kjøre de litt tidlig oppi steikepanna de og.

Så e det bare å nyte denne yummi-yummi retten med ris!

(en boks holder til minst to middager til meg)

1 kommentar: