fredag 23. oktober 2009

Høy prior.

Overstreket med lysende gul markeringstusj. Det betyr høy prioritet.

Var på politistasjonen i går til intervju ang familiegjenforeningssøknaden (langt ord) vår. Fikk spørsmål om alt fra hva vi spiste til middag i bryllupet til når og hvordan vi møttes, om vi har barn sammen/hver for oss/på vei, hva vår nærmeste familie heter og hvor gamle de er osv. Det var så deilig, for ho eg snakka med virka som om ho gikk ut fra utgangspunktet "dette e sant til det motsatte e bevist", i stedenfor "overbevis meg om at dette er sant, så skal eg tro deg".
Det var så godt å ikkje føle seg mistenkeliggjort!


Men ikkje nok med det! "Høy prior." stod utenpå mappen vår. Det betyr at saksgangen går fortere enn den normalt sku ha gjort :) :) :) Gud e go!! Av en eller an grunn (I blame God) har vi havna inn i et eller ant pilotprosjekt om kossen få behandlingstiden kortere...

"Herren skal stride for dere, og dere skal være stille"
2.Mos 14.14

Tusen takk til alle dåkke som huske på oss og ber for oss!
(...og forresten, ikkje glem oss helt enda...)

3 kommentarer:

  1. SÅ BRA at dere er " høy prio" !!!! Det blir så bra det, når Ike kommer til Norge!

    SvarSlett
  2. AMEN! Saa nydelig aa hore! Gud er god og Han er alltid trofast..
    love u VKT! Eg har det fantastisk i Guyana!

    Hilde... vil du reise gjennom Brasil med meg fra ca midten av januar til slutten av april?? JA!! kjempegod ide!!

    SvarSlett