lørdag 3. oktober 2009

Flowerpower.com

Blei fingrene mine grønne etter at eg fikk på meg gifteringen? Neida... Et tror fremdeles ikkje at stueblomstene skal føle seg for trygg hos meg. Men tidligere i høst var det Samlingsfest i Betania, og då fikk eg prøve meg i pyntekomiteen. Og siden faunaen på Dal'n e fin, så ville eg prøve å dra nytte av den.


Høststemning lenge leve.





















Men ikkje nok med at Dal'n e rik på flott fauna, eg har også noen gode naboer! Den ene heter Tor'n og han fikk oppdrag om å kjøpe blomster til bursdagen min. Han kom misfornøyd hjem, og syns det var noen skikkelig stygge blomster han hadde fått tak i, men de passa bare helt perfekt til høstdekoren min! De heter nelliker...















Eg kan vel inrømme med en gang at eg koste meg veldig med oppgaven, og syns det var strålende å få et sånt resultat med bare 24kroner i serviettutgifter :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar