tirsdag 15. desember 2009

Jule-ting i Signal Village

Hi hi hi! Svigermor, Elsa, har vært travelt opptatt med øving de siste dagene. Ho e nemelig med på en slags trim, som blant annet danser i ny og ne. I dag skulle det være et julearrangement på basketball"stadion" her i Signal Village, kor ho skulle være med. Eg, Joann (svigerinne), Jacob og en som heter Raymond tok oss en motorsykkeldrosje dit. Det skulle begynne kl 2, så Joann sa at vi sku dra herifra kl 2. :) Vi kom ned til basketballstadion, det var komt litt folk og mange vifter gjorde rommet svalt og fint. Og Elsa som var klar i dansekostymen sin.






Sånn rundt kl 3 begynte festligheten med felles bønn og synging av nasjonalsang. Ikkje nåkke tull. Så var det rett på: 7 lag skulle ha kver sin opptreden. Fantastisk! Her var det mye forskjellig. Alt fra lovsangsdans til discodans! Men stemningen var god! Mye latter av de som ikkje heilt klarte å holde takten. Ikkje veldig høytidlig med andre ord.






På Elsa sitt lag var nok ho ei av de eldste, men laget med høyest gjennomsnittsalder var dette:






E ikkje dette ganske legendarisk, så veit ikkje eg!?! (må bare beklage fryktelig dårlig kvalitet.. Vi satt litt langt unna, og på motsatt side av dommerne så de fleste dansa med ryggen til oss)


Men dåkke må jo få sjå litt av dansen til Elsa! Ho sto på en måte midt i, men har på seg kvitt belte :)


Synst eg har fått meg ei ganske sprek svigermor!


Kan sei at eg koste meg! Stemningen va på topp den, heilt til det begynte å gnistre og ryke fra en sikringsboks rett utenfor på veggen. Joann synst ikkje dette va noe kult, så straks var vi på heimveg. Det gikk nok bra der nede, men det va heilt greit å bevege seg heimover og. Så rolsa eg med Jacob til eg blei heilt svett, spiste nåkke snacks og prata med Joann før eg tok oppvasken.


Fin dag!


Spørsmålet e om dette kan være en ide til neste julemesse i Betania?

1 kommentar:

  1. Haha - dersom det blir ein gjeng med,stille eg glatt på dansekonkurranse på neste julemesse i Betania :) Tenk så überkomisk DET hadde vært!

    SvarSlett