tirsdag 22. desember 2009

Ymse


Snart jul, noe eg har ganske liten følelse av.. Men, men.

Siden sist har Ike feira bursdag, så då va en liten gjeng med venner (m/familie) bortom. Vi spiste spaghetti og is.
Fint!


Eg koste meg med bebisen som var der... Og alle vennene var skuffa øve at eg ikkje e gravid.


Bursdagsbarnet var selvsagt aller mest spent og glad for pakken han hadde kjøpt til seg sjøl.

Radiostyrt bil :)

Ellers e Crumpy, Sølvis favoritt sjokoladepålegg på kvite luftskiver, en god ting i hverdagen. Snakke vi importert fra Belgia? Jada, det gjør vi.


Hverdagen e også fylt av insekter...


Neida, det e den egentli i svært liten grad. Noen mygg om natta og bare to kakelakker på to uker e veldig bra syns eg! Denne saken her e selvsagt av plastikkslaget, ellers hadde den ikkje vært på foten min. Det e bare det at han ligner så utrolig mye på originalen. Så eg gikk en halvsirkel rundt han første gangen eg såg han kan du si... Jacob syns og den ligner mye på den ekte, så vi kan bruke plastikkdyret som en veldig effektiv barnesikring :) Hi, hi, arti for ungan!


Snakkes godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar